A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Поляницької сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області

28 березня 2024 року у засіданні колегії управління культури, національностей та релігій ОДА

Дата: 29.03.2024 15:04
Кількість переглядів: 11

взяли участь: заступник голови ОВА з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO) Богдан Футерко, радник голови ОВА з питань культури Володимир Рудницький, голова постійної комісії Івано-Франківської обласної ради з питань культури, духовності та інформаційної політики Марʼяна Гринечко, начальник управління культури, національностей та релігій ОДА Тетяна Бойко, заступник начальника управління культури, національностей та релігій ОДА Мирослава Корнелюк, члени колегії, керівники установ, представники територіальних громад області.

Роботу колегії розпочали з вручення грамот для театральних установ області з нагоди Міжнародного дня театру.

Тетяна Бойко, голова колегії підвела підсумок

статистичних даних про роботу закладів та установ культури області за 2023 рік.

Про функціонування бібліотек та стан бібліотечної справи, як галузі інформативної, культурної та освітньої діяльності суспільства в Івано-Франківській області доповідала Оксана Ющишин, головний спеціаліст відділу культури і мистецтв управління культури, національностей та релігій ОДА, співвідповідач - Ірина Тацакович, директор Івано-Франківської обласної бібліотеки для дітей.

Заступник голови колегії Мирослава Корнелюк ознайомила присутніх з подальшим планом роботи колегії управління культури, національностей та релігій облдержадміністрації на 2024 рік.

Про присвоєння, підтвердження, звання «народний (зразковий) аматорський» колектив

доповідала Христина Гук, головний спеціаліст відділу культури, національностей та релігій ОДА.

На завершення у різному обговорили ряд організаційних питань.

Тетяна БОЙКО подякувала усім присутнім за роботу в колегії, побажала миру, перемоги, творчого натхнення та плідної праці.


« повернутися

Вхід для адміністратора